Retie stopt met roken - jaargang 2

Op 15 december 2015, over deze onderwerpen: Retie stopt met roken

Na het succes van ‘Retie stopt met roken’ begin dit jaar, willen we ook in 2016 de mensen weer de kans geven om samen te stoppen met roken.

De cijfers van Retie van het afgelopen jaar tonen aan dat vooral de deelnemers aan de groepssessies het beste resultaat behaalden. Zo is er nl. 77% van zij die deelnamen aan deze groepssessies, na 5 maanden nog steeds gestopt met roken. Van zij die het individueel probeerden, is 29% na 5 maanden nog rookvrij.

Op woensdag 13 januari om 20 uur zijn alle geïnteresseerden welkom in Den Dries voor de nieuwe infosessie. Onze tabakologe Els Bosch overloopt hier de verschillende mogelijkheden om te stoppen met roken en indien gewenst kan men ook direct inschrijven voor de groepssessies of kiezen voor een andere vorm van begeleiding.

Deelnemen is gratis en ook de mensen die vorig jaar al hebben meegedaan maar terug zijn hervallen, nemen we graag terug mee aan boord. Kom daarom zeker eens vrijblijvend luisteren of neem al eens een kijkje op www.retiestoptmetroken.be

Je kunt je hier ook alvast aanmelden voor de infosessie.

Kristel Pelckmans